Cloudflare bereikt de 6e plek op Fortune Future 50 List 2023 voor groei op lange termijn en zakelijk potentieel

Fortune plaatst Cloudflare in de top 50 van wereldwijde publieke bedrijven die het best gepositioneerd zijn voor omzetgroei op de lange termijn

San Francisco, CA, 5 december 2023Cloudflare, Inc. (NYSE: NET), het toonaangevende connectiviteitscloudbedrijf, heeft vandaag bekendgemaakt dat het is uitgeroepen tot Fortune Future 50 bedrijf voor 2023, en op de zesde plaats staat van de top vijftig bedrijven. Fortune en BCG Henderson Institute onderzochten meer dan 1700 beursgenoteerde bedrijven wereldwijd en rangschikten de top 50 op basis van een beoordeling van hun groeivooruitzichten op lange termijn, rekening houdend met indicatoren en signalen van hun toekomstpotentieel. Cloudflare's opname in de Fortune Future 50 komt na een opmerkelijk financieel, klant- en technologisch momentum. In de eerste drie kwartalen van 2023 heeft Cloudflare zijn grote klantenbestand met 34% jaar-op-jaar uitgebreid en geholpen bij het ontdekken van de online bedreiging die leidde tot de grootste cyberaanval in de internetgeschiedenis.

"Bij Cloudflare geloven we dat we het voorrecht en de verantwoordelijkheid hebben om bij te dragen aan een veiliger, betrouwbaarder en meer verbonden internet. Met organisaties van alle groottes en sectoren die vertrouwen op Cloudflare om alles online te beschermen en te verbinden, helpen we hun werknemers, applicaties en netwerken overal sneller en veiliger te maken, terwijl we de complexiteit en kosten verminderen," zegt Matthew Prince, medeoprichter en CEO van Cloudflare. "Onze erkenning in de Fortune Future 50 is opnieuw een voorbeeld van hoe de sector nota heeft genomen van onze bewezen innovatiesnelheid en toewijding aan het leveren van bedrijfskritische oplossingen voor onze klanten en het internet in het algemeen."

De Fortune Future 50 index vult traditionele prestatiecijfers aan met een beoordeling van de groeivooruitzichten op lange termijn van 's werelds grootste beursgenoteerde bedrijven. De ranglijst van bedrijven werd bepaald door 30% van de score van een winnend bedrijf te baseren op marktpotentieel, gedefinieerd als de verwachte toekomstige groei zoals bepaald door de waardering van de aandelen op de financiële markten, en de overige 70% op het vermogen van een bedrijf om dit potentieel waar te maken. Dit laatste deel van de score bestaat uit 19 factoren, geselecteerd op het vermogen om de groei in de volgende vijf jaar te voorspellen, die in vier categorieën vallen: Strategie; Technologie en Investeringen; Mensen; en Structuur.

Vandaag de dag draait ongeveer 20% van het web via het netwerk van Cloudflare, naast interneteigendommen zoals mobiele apps en API's, tot bedrijfsnetwerken en AI-infrastructuur. Cloudflare heeft miljoenen klanten, waarvan meer dan 182.000 betalende klanten, waaronder ongeveer 30% van de Fortune 1000-bedrijven, MKB's, non-profitorganisaties, overheidsorganisaties en de toonaangevende AI-bedrijven.

Naast de Fortune Future 50-onderscheiding heeft Cloudflare erkenning vanuit de sector en van publicaties ontvangen voor haar bedrijf, cultuur, leiderschap en innovatie, waaronder:

Bekijk de onderstaande bronnen voor meer informatie over Cloudflare:

Cloudflare wordt aangedreven door een van 's werelds grootste en meest verbonden netwerken en blokkeert dagelijks miljarden bedreigingen online voor haar klanten. Miljoenen organisaties vertrouwen erop - van de grootste merken tot ondernemers en kleine bedrijven tot non-profitorganisaties, humanitaire groepen en overheden over de hele wereld.
Kom meer te weten over Cloudflare’s connectivitetiscloud op cloudflare.com/connectivity-cloud. Kom meer te weten over de laatste internettrends en -inzichten op https://radar.cloudflare.com.

Follow us: Blog | X | LinkedIn | Facebook | Instagram

Dit persbericht bevat toekomstgerichte uitspraken zoals bedoeld in Sectie 27A van de Securities Act van 1933, zoals gewijzigd, en Sectie 21E van de Securities Exchange Act van 1934, zoals gewijzigd, welke uitspraken aanzienlijke risico's en onzekerheden met zich meebrengen. In sommige gevallen kunt u toekomstgerichte verklaringen herkennen aan woorden als “kunnen”, “zullen”, “zouden moeten”, “verwachten”, “verkennen”, “plannen”, “anticiperen”, “zouden kunnen”, “voornemen”, “doel”, “project”, “overwegen”, “geloven”, “schatten”, “voorspellen”, “potentieel” of “doorgaan” of de negatieve equivalenten van deze woorden, of andere soortgelijke termen of uitdrukkingen die Cloudflare's verwachtingen, strategie, plannen of bedoelingen betreffen. Niet alle toekomstgerichte uitspraken bevatten echter deze identificerende woorden. Toekomstgerichte verklaringen uitgedrukt of geïmpliceerd in dit persbericht omvatten, maar zijn niet beperkt tot, verklaringen over Cloudflare's vooruitzichten voor toekomstige groei, de marktpositie voor Cloudflare's producten en technologie, Cloudflare's technologische ontwikkeling, toekomstige activiteiten, groei, initiatieven of strategieën en opmerkingen van Cloudflare's medeoprichter en CEO en anderen. Daadwerkelijke resultaten kunnen wezenlijk verschillen van die vermeld of geïmpliceerd in toekomstgerichte verklaringen door een aantal factoren, waaronder maar niet beperkt tot risico's die worden beschreven in Cloudflare's filings bij de Securities and Exchange Commission (SEC), waaronder Cloudflare's Quarterly Report on Form 10-Q ingediend op 3 augustus 2023, evenals andere filings die Cloudflare van tijd tot tijd kan doen bij de SEC.

© 2023 Cloudflare Inc. Alle rechten voorbehouden. Cloudflare, het Cloudflare-logo en andere Cloudflare-merken zijn handelsmerken en/of geregistreerde handelsmerken van Cloudflare, Inc. in de VS en andere rechtsgebieden. Alle andere merken en namen waarnaar in dit document wordt verwezen, kunnen handelsmerken zijn van hun respectieve eigenaars.